Vsak obiskovalec in uporabnik spletne strani Trgovina.avtotehnika.si com se strinja z vsemi splošnimi pogoji poslovanja, ki so navedeni na Trgovina.avtotehnika.si. Če se ne strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, Vas naprošamo, da zapustite spletno mesto Trgovina.avtotehnika.si.
Splošni pogoji Spletne trgovine Trgovina.avtotehnika.si so sestavljeni na podlagi priporočil Gospodarske Zbornice Slovenije (GZS) in v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPot-UPB2) (uradno prečiščeno besedilo), Stran 11845, objavljeno na spletni strani www.uradni-list.si.
Pogoji nakupa na spletnem mestu Trgovina.avtotehnika.si
Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine na spletnem mestu Trgovina.avtotehnika.si (v nadaljevanju: Pogoji) ter se z njimi strinja.
Spletno prodajo na Trgovina.avtotehnika.si izvaja podjetje Avtotehnika d.o.o., vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, zaporedna št. vpisa SRG 94/03774 in matično številko 5627940000. Podjetje je zavezano za plačilo DDV-ja (ID za DDV: SI99317630).
Spletna trgovina je prosto dostopna na internetu. V spletni trgovini so predstavljeni naši izdelki, podrobne informacije in cene izdelkov. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
1) Cene
Vse cene na spletni strani Trgovina.avtotehnika.si so izražene v € (EUR) in z že vključenim 22% DDV-jem (davkom na dodano vrednost). Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine; le ta se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in je razvidna v predračunu, ki ga prejmete na e-mail naslov, katerega ste navedli v nakupovalni košarici.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V trenutku, ko je Vaše naročilo zaključeno in potrjeno, boste o vseh podatkih Vašega naročila obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu Vaših podatkov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
2) Stroški pošiljanja
Stroški pošiljanja se Vam obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in so razvidni v predračunu, katerega ste prejeli.
3) Načini plačila
Spletna trgovina Trgovina.avtotehnika.si Vam omogoča naslednjo vrsto plačil:
- plačilo na transakcijski račun po položnici ali preko spletne banke
Podjetje Avtotehnika d.o.o. si pridržuje pravico, da vsa naročila, za katera je predvideno plačilo z nakazilom na transakcijski račun podjetja, enostransko prekliče, če so od dneva naročila minili več kot 3 delovni dnevi in kupnina ni bila poravnana v tem času. (Neizvršena plačila/naročila namreč bremenijo zalogo podjetja in onemogočajo nakup ostalim uporabnikom)
Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.
Prevzem in plačilo blaga sta možna na sedežu podjetja, če je le ta na zalogi. V primeru, da naročen izdelek ni na zalogi, je prevzem možen, ko prejmete obvestilo (telefon/e-naslov), da je izdelek na zalogi.
4) Postopek nakupa
1. korak
Na spletni strani v nakupovalni košarici so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranimi izdelki je naveden celoten strošek nakupa. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani Trgovina.avtotehnika.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. korak
Zaključek naročila oz. potrditev tega: Kupec zaključi svoje naročilo tako, da v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Kupec mora na strani nakupovalne košarice izbrati način plačila, kar stori z izborom ponujenih možnosti v polju ”Izberite način plačila”.
3. korak
Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Poleg tega bo kupec na e-naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Sporočilo lahko potrošniku na njegovo zahtevo podjetje ponovno pošlje.
4. korak
Odprema blaga: Trgovina.avtotehnika.si v dogovorjenem roku blago pripravi za odpremo ter ga odpošlje na kupčev naslov. Spletna trgovina Trgovina.avtotehnika.si hkrati obvesti kupca po elektronski pošti o poslanem blagu.
5) Uporaba spletne trgovine
Podjetje Avtotehnika d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini. Podjetje Avtotehnika d.o.o. si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Podjetje Avtotehnika d.o.o. se bo v največji možni meri trudilo za ažurnost, brezhibno delovanje in točnost informacij, navedenih v spletni trgovini Trgovina.avtotehnika.si. V kolikor kupec opazi kakršnokoli pomanjkljivost, napako ali nedelovanje, naj nam to nemudoma sporoči na naš e-poštni naslov servis@avtotehnika.si
6) Pridržek lastninske pravice
Pridržujemo si lastninsko pravico pri prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last spletne trgovine Trgovina.avtotehnika.si tudi potem, ko so Vam izročeni, vse dokler kupnina zanje ni poplačana v celoti.
7) Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga
Pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov ter z njimi povezan odstop od pogodbe opredeljujejo 43., 45. in 46. člen ZVPot in njihovi podčleni.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko obvesti podjetje o odstopu oz. vrnitvi blaga pisno ali na e-naslov: servis@avtotehnika.si. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka vrnjena v določenem roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, z originalno embalažo.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Vračilo prejetih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov, razen neposrednega stroška vračila, v kolikor se je odločil za odstop od pogodbe ali zamenjavo.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetega plačila do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Izdelke dobro zaščitite (obložite s časopisnim papirjem) in vrnite na naš naslov (Avtotehnika d.o.o. Domžale, Ravnikarjeva ulica 5, 1230 Domžale) preko Pošte Slovenije.
Prosimo vas, da vrnjene pošiljke ne pošiljate z odkupnino, saj le te ne bodo prišle do našega naslova. Priporočamo, da pošiljko pošljete “priporočeno”, da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite.
Za izdelke, ki se naročajo na meter oziroma režejo na željo kupca (npr. kabli, spajkalna žica, LED trakovi, neonski električni kabli…), je možno vračilo le ob dejansko ugotovljeni napaki. Rezanih izdelkov namreč ni mogoče vrniti v prodajo. Hvala za razumevanje.
Omogočamo vam tudi zamenjavo artikla.
8) Dostava
Vsa naročila opravljena v delovnih dneh med 0:00 – 12:00 uro, odpošljemo še isti dan. Naročila, opravljena po tem času, odpošljemo naslednji dan. S tem zagotovimo, da vam pošiljko dostavimo na naveden naslov med 1-3 delovnimi dnevi, načeloma že naslednji dan po opravljenem naročilu.
Dostavo izdelkov vršimo preko Pošte Slovenije.
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir Pošte Slovenije pustil sporočilo o prispeli pošiljki.
9) Razprodani izdelki
V redkih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan oziroma ga nimamo več na zalogi, čeprav je na spletni strani pomotoma označeno, da je na zalogi. O tem vas bomo obvestili, takoj ko bomo to opazili. Prosimo vas za razumevanje.
10) Vračilo poškodovanih pošiljk
Kupec je ob prevzemu dolžan blago in paket preveriti, in če ob prevzemu blaga opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, kaže znake odprtja ali da manjka vsebina, mora sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije oziroma pri dostavni službi, ki Vam je paket dostavila. Pred prevzemom tako pošiljko zavrnite ali če ste jo prevzeli, paket vrnite na najbližji pošti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, v skladu z navodili, objavljenimi v tem dokumentu.
11) Uveljavljanje stvarne napake na izdelku (odgovornost podjetja za stvarne napake)
Odgovornost podjetja za stvarne napake je opredeljena v 37. členu ZVPot-NPB10 (37., 37.a, 37.b, 37.c)
>>>Obrazec za vračilo artikla za uveljavitev stvarne napake<<<
Pomembnejše izseke iz zakonskih določb ZVPot glede stvarne napake navajamo spodaj:
37. člen:
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
37.a člen:
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
12) Garancija
Navodila za uveljavljanje garancije:
Za uveljavljanje garancije nedelujočega artikla je potrebno artikel vrniti v času garancijskega roka s kopijo računa ali številko naročila (lahko tudi ime naročnika, na katerega je bil račun izdan) ali garancijskim listom, v kolikor je bil priložen k artiklu. Na podlagi izdanega računa imamo vpogled v naročilo, iz katerega so razvidni podatki izdelka in vaši osebni podatki. Poleg je potrebno obvezno priložiti tudi izpolnjen Obrazec za vračilo artikla v garancijo.
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, predpisana obvezna garancija in za tiste, za katere je bila s strani podjetja dana prostovoljna garancija.
Jamčenje:
Dajalec garancije izjavlja, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.
Prodajalec se obvezuje, da bo na vašo zahtevo, če bo predložena v garancijskem roku, na svoje stroške poskrbel za odpravo napak in tehničnih pomanjkljivosti izdelka, ki bi nastale ob pravilni uporabi v času veljavnosti garancije. Izdelek, ki ne bo popravljen v roku 45 dni od dneva predložitve zahtevka za popravilo, bomo na vašo zahtevo zamenjali z brezhibnim izdelkom. V primeru, da pokvarjeni del ali proizvod ni identično zamenljiv, si pridržujemo pravico do zamenjave z najmanj enakovrednim izdelkom.
Garancijski rok artikla:
V spletni trgovini je pri vsakem artiklu zabeleženo garancijsko obdobje (v kolikor podatek ni naveden, izdelek nima garancije), prav tako tudi na garancijskem kartončku ali priloženem računu. Garancija prične veljati od dneva prejetja artikla in velja do izteka garancije.
Zamenjava ali odprava napake na izdelku:
Kot prodajalec smo dolžni izdelek z okvaro brez vidnih fizičnih poškodb brez posega vrniti proizvajalcu oziroma na pooblaščen servis. Le-ta je dolžan v roku 45 dni odkriti in odpraviti napako oziroma zamenjati artikel za novega.
Če popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov/brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni mogoče dobaviti (in je s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko kupec odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine (in ne zgolj dobropis).
V kolikor gre za enako napako, 45- dnevni rok ne prične teči z uveljavljanjem vsakega zahtevka za popravilo posebej, ampak teče od prvotnega zahtevka dalje neprekinjeno. V kolikor pa potrošnik uveljavlja zahtevek za vsakič drugačno vrsto napake, prične rok 45 dni teči za vsako napako znova.
Stranka ne krije stroškov popravila odprave napake na izdelku.
Stranka pri uveljavljanju reklamacije v času garancijskega roka nima nobenih stroškov.
V kolikor garancijski kartonček ni priložen ali ne vsebuje vseh podatkov, ima dajalec garancije oziroma prodajalec po drugem odstavku 18. člena ZVPot kljub temu vse obveznosti po zakonu.
Prodajalcu garancijskega lista ni potrebno izpolnjevati npr. z vrsto izdelka ali datumom prodaje, če so ti podatki razvidni iz računa, ob pogoju seveda, da je prodajalec na to opozoril potrošnika, na primer s pisnim opozorilom na računu, da se garancija lahko uveljavlja samo skupaj z računom oziroma številko računa, na katerem so ti podatki.
Garancija je neveljavna v naslednjih primerih:
- če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba
- če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah…)
Artikel varujte pred padci (fizičnimi poškodbami) in ne izpostavljajte soncu, vlagi ali mrazu, v kolikor le ta nima temu namenjene zaščite. Artikla ne razstavljajte, zažigajte in ne povzročajte kratkega stika, saj se v tem primeru garancija izniči.
V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare, povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, izteka baterij, neustreznega čiščenja.
13) Varovanje osebnih podatkov
Pri Trgovina.avtotehnika.si nam je najvišja prioriteta zaščititi osebne podatke naših uporabnikov, saj nas k temu veže zakonodaja ( Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) ).
Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje spletni trgovini Trgovina.avtotehnika.si zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji.
Vaše podatke, ki smo jih pridobili z Vašo registracijo, bomo uporabili izključno za interne potrebe spletne trgovine Trgovina.avtotehnika.si:
- izpolnitev naročil pošiljanje naročenih izdelkov – artiklov
- pošiljanje računov, ponudb
- informativnega in reklamnega materiala
- izvedbe plačil
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam ali posredovani tretji osebi, edino če to zahteva obveznost določena v zakonu, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine Trgovina.avtotehnika.si.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.
14) Piškotki – COOKIE
Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran Trgovina.avtotehnika.si. Spletna stran Trgovina.avtotehnika.si uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo naše spletne strani.
Slike izdelkov na spletni strani Trgovina.avtotehnika.si so lahko tudi simbolne in vedno ne odražajo dejanskega stanja izdelka. Pridržujemo si pravice do napak na spletni strani Trgovina.avtotehnika.si
15) Sprememba splošnih pogojev poslovanja
Podjetje Avtotehnika d.o.o. si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja brez vnaprejšnje najave. Spremenjena pravila stopijo v veljavo in se uporabljajo od objave na spletni strani dalje. Registrirani uporabniki bodo o spremembah obveščeni preko e-pošte.
16) Spori
Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Avtotehnika d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Avtotehnika d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 209 084 ali po elektronski pošti na servis@avtotehnika.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova servis@avtotehnika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Avtotehnika d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora. Zato si Avtotehnika d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine Trgovina.avtotehnika.si med kupcem in Avtotehnika d.o.o., bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče.
17) Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine
Naziv: AVTOTEHNIKA podjetje za promet, mednarodno trgovino in avtotehniko d.o.o. Domžale
Naslov: Ravnikarjeva ulica 5, 1230 Domžale
Spletna stran: www.avtotehnika.si, trgovina.avtotehnika.si
E-pošta: info@avtotehnika.si
Telefon: 01/724-05-30
Identifikacijska številka za DDV: SI99317630
Matična številka: 5627940000
Transakcijski račun: IBAN SI56 0310 4100 9386 269 (SKB d.d.)